انجام پایان نامه روانشناسی + مشاوره پایان نامه رایگان و ۲۴ ساعته

انجام پایان نامه روانشناسی
فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک سربرگ اضافه کنید

    حتما تاکنون واژه پایان نامه به گوش شما خورده است! آیا می دانید پایان نامه چیست؟ چرا انجام دادن پایان نامه الزامی است؟ موضوع برای پایان نامه روانشناسی چگونه انتخاب می شود؟ قیمت پایان نامه روانشناسی چقدر است؟ ما در کافه یادداشت به سوال های فوق پاسخ خواهیم داد؛ کافی است که تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید! انجام پایان نامه روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا روانشناسی، نشانه یک دوره تحصیلی موفق است که حاصل میزان فعالیت و دانش اندوخته دانشجو، در گرایش های مختلف می باشد؛ نوشتن پایان نامه سخت اما مهم است.

    برای برآورد قیمت پایان نامه ارشد روانشناسی و پروپوزال روانشناسی با متخصصان ما تماس بگیرید: ۶۲۸۷ ۹۸۱ ۰۹۳۵

    پایان نامه چیست؟

    پایان نامه یا رساله به نوشتاری گفته می شود که دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری در رابطه با یک موضوع خاص که به رشته تحصیلی وی مربوط است نوشته و از آن دفاع می نماید تا موفق به کسب مدرک تحصیلی خود شود. لازم به ذکر است که تدوین و نگارش پایان نامه از واحدهای درسی دانشجو به شمار رفته و جهت اخذ مدرک فارغ التحصیلی لازم است که با موفقیت پایان نامه را پشت سر گذارد.

    برای انجام پایان نامه در ابتدا دانشجو یک موضوع را انتخاب نموده و با جمع آوری اطلاعات، در قالب یک پروپوزال (proposal) آن را ارائه می دهد. در صورتی که پروپوزال مورد قبول واقع شده و اساتید داور و نیز استاد راهنمای دانشجو موضوع و پروپوزال مربوطه را تایید نمایند، دانشجو می تواند تحقیقات خود را به طور وسیع آغاز کرده و قدم در مسیر پژوهش، تدوین و نگارش پایان نامه گذارد. برای انجام پروپوزال ارشد هم می توانید روی ما حساب کنید.

    اجرای پایان نامه ارشد و دکتری به دلیل آن که اولین پژوهش دانشجویان است، آغاز کار برای آنان اندکی دشوار می نماید. به خصوص که دانشجویان باید با پایان نامه خود اساتید داور و راهنما را متقاعد به مفید و کاربردی بودن پایان نامه نماید‌. به علاوه هر پایان نامه ویژگی ها و مشخصاتی دارد که بر اساس آن ها پایان نامه دانشجو داوری می گردد. بنابراین رعایت اصول پروپوزال و پایان نامه نویسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    پایان نامه چیست؟

    چگونه برای پایان نامه روانشناسی خود موضوع انتخاب کنیم؟

    معمولا اولین مشکلی که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی با آن مواجه می شوند، انتخاب موضوع برای پایان نامه روانشناسی است. موضوع برای پایان نامه ارشد روانشناسی باید کاملا خلاقانه و به روز بوده و موضوعات تکراری که پیش از شما مورد پژوهش قرار گرفته اند، خصوصا در ایران، قابل قبول نمی باشد.

    این امر موجب می شود تا انتخاب موضو ع پایان نامه به امری دشوار تبدیل شود. اما نگران نباشید! تیم تخصصی کافه یادداشت شما را در خصوص انتخاب موضوع برای پایان نامه روانشناسی راهنمایی می نماید.

    مراحلی که باید برای انتخاب بهترین موضوع پایان نامه طی شوند به شرح زیر است:

    گام اول: شناسایی منابع هسته

    نخستین گام انتخاب موضوع برای پایان نامه روانشناسی، شناسایی منابع هسته می باشد. منابع هسته اصطلاحی است که برای منابعی بکار می رود که بیشترین استنادها را به خود اختصاص داده اند. این منابع دارای بیشترین تاثیر برای یافتن موضوع مورد نظر هستند. در این منابع می توانید پژوهش هایی که در حوزه رشته تحصیلی شما انجام شده است را مشاهده نمایید.

    گام دوم: جستجو در اینترنت

    برای آن که نتیجه نهایی را به دست آورید، می توانید در اینترنت جستجو نمایید. جستجو در اینترنت انجام امور را تسهیل بخشیده و سبب سرعت بخشیدن به کارهای شما می شود‌.

    گام سوم: شرکت در همایش ها و کنفرانس های روانشناسی

    شرکت در همایش ها و کنفرانس های روانشناسی می تواند نقس بسیار مهمی در کسب اطلاعات لازم جهت آن چه که در رشته شما وجود دارد و نیز کسب اطلاعات روز داشته باشد. شرکت در این برنامه ها می تواند سبب شکل گیری ایده در ذهن شما شده و انتخاب موضوع برای پایان نامه ارشد و دکتری روانشناسی را تسهیل نماید‌.

    گام چهارم: جستجو در پایگاه های مربوط به پژوهش های جاری

    برای انتخاب موضوع پایان نامه، لازم است که در پایگاه های مربوط به پژوهش های جاری جستجو های لازم را انجام داده و انتخاب موضوع و کسب علم خود را تنها به بررسی فهرست و منابع موجود ننمایید.

    گام پنجم: تسلط کامل به موضوع و پژوهش پذیر بودن آن

    تسلط کامل بر پایان نامه و نیز پژوهش پذیر بودن آن یکی از عواملی است که باید حین انتخاب موضوع بدان توجه ویژه ای داشت. عدم تسلط یا پژوهش ناپذیر بودن موضوع پایان نامه تنها سبب اتلاف انرژی و وقت شما خواهد شد.

    گام ششم: در نظر گرفتن عامل زمان

    موضوع در نظر گرفته شده برای پایان نامه باید منطبق بر برنامه زمانی شما باشد. برای مثال انتخاب موضوعات بسیار گسترده که موجب طولانی تر شدن زمان پژوهش می شود و زمان فارغ التحصیلی شما را به تعویق می اندازد، مناسب نخواهد بود.

    چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک میکند ؟

    نوشتن پایان نامه کاری سخت و زمانبر است؛ و از طرفی گرایش های روانشناسی دارای دقت و حساسیت زیادی هستند بنابراین همکاری و مشورت با متخصصان این رشته برای نوشتن پایان نامه الزامی است.

    مشاوره پایان نامه چیست؟

    چرابرای مشاوره پایان نامه روانشناسی، کافه یادداشت را انتخاب کنیم؟

    گاهی به علت کمبود وقت و دسترسی نداشتن به اساتید، روند انجام پایان نامه را به تعویق می اندازد. متخصصین ما در کافه یادداشت می توانند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

    • محققان و پژوهشگران با تجربه 

    مشاوران متخصص ما با سالها تجربه در تمامی مراحل انجام پایان نامه روانشناسی با دقت و جدیت همراه و همگام شما خواهند بود.

    • سرعت عمل و دقت 

    متخصصین ما به سرعت عمل شما می افزایند و از ایجاد دوباره کاری و مسیر اشتباه جلوگیری می کنند. همچنین به شما کمک می‌کنند که از کوچک ترین نکته ای غافل نشوید و کیفیت پایان نامه خود را حفظ کنید

    • آینده شغلی و تحصیلی 

    بالا بودن کیفیت پایان نامه منجر به کسب نمره عالی می شود و این امر برای یافتن شغل و آینده کاری، تاثیر به سزایی دارد. و همچنین به چاپ مقاله isi و پذیرش راحتر مقاله تان کمک بیشتری می کند.

    خدمات کافه یادداشت در پایان نامه

    خدمات مشاوره و انجام پایان نامه روانشناسی کافه یادداشت

    تیم مجرب ما در زمینه مشاوره و انجام پایان نامه و نوشتن پروپوزال، مقاله نویسی و  انجام مقاله نویسی isi، isc، علمی پژوهشی و علمی تخصصی، همچنین مشاوره و انجام تحلیل های آماری و نرم افزاهای آماری می توانند به شما کمک کنند.

    ساختار کلی پایان نامه روانشناسی

    پیش از انجام پایان نامه روانشناسی لازم است که با ساختار کلی آن آشنا شوید. ساختار کلی برای انجام پایان نامه روانشناسی به شرح زیر است:

    • صفحات آغازین شامل: جلد، صفحه بسم الله الرحمن الرحیم، صفحه عنوان، صورت جلسه دفاع از پایان نامه، تعهد نامه، چکیده و فهرست
    • فصول پایان نامه
    • منابع و مراجع
    • ضمیمه ها و پیوست ها
    • صفحات پایانی شامل: ترجمه چکیده به انگلیسی، صفحه عنوان انگلیسیتفسیر نتایج پایان نامه

    روال انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکتری

    برای نوشتن پایان نامه ارشد و دکترا با هر گرایشی ملزم به رعایت اصول آن هستیم که به صورت خلاصه بیان می کنیم:

    • انتخاب موضوع 

    دانشجو باید با توجه به علاقه و توانایی خود و با مطالعه پایان نامه های پیشین، موضوع خود را مشخص کند.

    • اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه روانشناسی 

    تکراری نبودن یکی از نگرانی های دانشجویان است؛ شما می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت ایرانداک از یونیک بودن موضوع پایان نامه خود مطمئن شوید.

    • نوشتن پروپوزال روانشناسی 

    پس از انتخاب موضوع و تایید آن توسط استاد راهنما، نوبت به نوشتن پروپوزال می شود و معمولا هر دانشگاه، اصول خاصی را برای نوشتن پروپوزال به دانشچویان خود ارائه می دهد.

     

    [av_promobox button=’yes’ label=’کلیک کنید’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ label_display=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ gradient_color_direction=’vertical’ gradient_color_1=’#000000′ gradient_color_2=’#ffffff’ gradient_color_3=” border_promo=” border_promo_width=” border_promo_width_sync=’true’ border_promo_color=” border_radius_promo=” border_radius_promo_sync=’true’ box_shadow_promo=” box_shadow_promo_style=’0px,0px,0px,0px’ box_shadow_promo_color=” link=’post,9515′ link_target=” hover_opacity=” sonar_promo_effect=” sonar_promo_color=” sonar_promo_duration=’1′ sonar_promo_scale=” sonar_promo_opac=’0.5′ id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-2b1he2′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
    شاید برایتان جالب باشد!

    انجام پایان نامه برق ارشد و دکتری + مشاوره رایگان انتخاب موضوع پایان نامه!
    [/av_promobox]

     

    پروپوزال ارشد مشاوره خانواده

    فصل های پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی

    پیش از نگاشتن پایان نامه، ابتدا لازم است که پروپوزال شما مورد تایید قرار گیرد. نوشتن پروپوزال با نوشتن پایان نامه دارای تفاوت های بنیادین هستند. در پروپوزال شما به بررسی اهمیت انجام پژوهش پرداخته و از افعال آینده استفاده می نمایید. به علاوه در پروپوزال بخش نتایج و بحث وجود نداشته و تنها به بررسی موضوع پرداخته می شود. اما در پایان نامه تمامی افعال گذشته بوده و برای انجام آن لازم است بخش نتایج و بحث مورد توجه بررسی قرار گیرد.

    فصل های پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی طبق استاندارد هر دانشگاه تنظیم می شود. اما به طور کلی فصل های پایان نامه طبق استاندارد اکثر دانشگاه ها به شرح زیر می باشند:

    • فصل اول: مقدمه و طرح مسئله که همان کلیات تحقیق می باشد.
    • فصل دوم: مروری بر منابع و یا بررسی روش تحقیق
    • فصل سوم: مدل ها و ایده های تحقیق
    • فصل چهارم: نتایج تحقیق
    • فصل پنجم: نتیجه گیری، جمع بندی و پیشنهادات

    فصل اول: کلیات تحقیق

    در فصل اول پژوهشگر به شرح مقدمه می پردازد. برای نوشتن مقدمه لازم است که موضوع مورد پژوهش را به خوبی شناخته و به موضوعات مورد پژوهش کاملا مسلط باشد. بنابراین بهتر است ابتدا بخش های دیگر پایان نامه نگاشته شده و سپس به نوشتن مقدمه مشغول شوید.

    فصل دوم: روش تحقیق

    در این بخش از پایان نامه روانشناسی، دانشجو باید با ارائه مطالبی روش تحقیق خود را شرح داده و ذکر دلایل موجه دلیل انجام آزمایش را شرح دهد. آزمایش های انجام شده و روش یا روش هایی که برای تحقیق انتخاب می شوند باید کاملا علمی بوده و بتوان از استناد علمی استفاده نمود. اگر روشی جدید ابداع و قصد بکار گیری آن را دارید، باید دلایل محکم برای موفقیت این روش ارائه نمایید‌.

    فصل سوم: مدل ها و ایده های تحقیق

    در این بخش پژوهشگر به متغیر را معرفی نموده و ویژگی های آن اعم از اندازه، حالات مورد اندازه و… را شرح می دهد. به علاوه روش هایی که در فصل دوم ذکر شده اند، روی نمونه ها و مواد مورد آزمایش اعمال شده و با درج دقیق آن ها، به نتایج که در فصل بعد نگاشته می شود می رسید.

    فصل چهارم: نتایج

    این فصل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا که نتایج پایان نامه شما را مشخص نموده و به طور کلی می توان نتایجی که به قصد به دست آوردن آن ها آزمایشات لازم انجام شده را بدست آورد.

    فصل پنجم: تفسیر نتایج

    نتایج به دست آمده در این بخش از پایان نامه تفسیر شده و بر اساس نتایج تفسیر شده می توانید نتایج حاصل از پایان نامه خود را تحلیل نمایید‌. خواندن این بخش از پایان نامه برای افرادی که وقت خواندن تمامی پایان نامه را دارند بسیار مفید خواهد بود.

    جلسه دفاع پایان نامه

    قیمت پایان نامه روانشناسی

    بسیاری از افراد به علت عدم تخصص و یا آن که وقت برای نگاشتن پایان نامه ارشد خود ندارند، به دنبال راهی ساده جهت انجام پایان نامه ارشد روانشناسی خود می باشند. امروزه موسساتی شکل گرفته اند که متشکل از یک تیم متخصص بوده و در انجام امور پایان نامه ارشد دارای تجربه و تخصص می باشند.

    با مراجعه به برخی از موسسات فوق الذکر متوجه قیمت های نجومی آن ها برای نوشتن پروپوزال ارشد و یا انجام پایان نامه ارشد می شوید. اما آیا به راستی انجام یک پایان نامه ارشد روانشناسی دارای این چنین هزینه ای است؟قیمت پایان نامه روانشناسی واقعا چقدر است؟ آیا می توان بدون انتخاب موضوع قیمت پایان نامه روانشناسی را برآورد کرد؟

    همان گونه که در بندهای پیشین مطالعه نمودید، هر پایان نامه دارای استانداردهایی است که باید رعایت شود. اگر پایان نامه شما با هزینه بالایی انجام شده و هیچ کدام از استانداردهای لازم رعایت نشده باشد، در حقیقت هزینه خود را هدر داده اید. قیمت پایان نامه روانشناسی به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی توان یک مبلغ ثابت برای انجام آن ذکر نمود. قیمت انجام پایان نامه ارشد روانشناسی به موارد زیر بستگی دارد:

    • رشته تحصیلی و گرایش شما
    • موضوع پایان نامه که دارای بخش های عملی باشد و یا تحقیقات میدانی
    • دانشگاه محل تحصیل
    • نرم افزارهایی که برای انجام پایان نامه دانشجو مورد نیاز هستند.
    • زمان صرف شده برای دادن آموزش های لازم به دانشجو برای دفاع از پایان نامه
    • مقطع تحصیلی دانشجو که ارشد باشد یا دکتری
    • حجم کاری پایان نامه
    • تمایل و یا عدم تمایل به استخراج مقاله از پایان نامه
    • و…

    به طورکلی می توان گفت قیمت پایان نامه روانشناسی می تواتند مبلغی بین ۲ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان باشد که بسته به زمان تحویل و موضوع انتخاب شده توسط دانشجو متفاوت خواهد بود.
    همان گونه که مشاهده نمودید عوامل بسیاری در میزان زمان و انرژی صرف شده برای انجام پایان نامه تاثیرگذار است. بنابراین منطقی نیست که برای پایان نامه هایی با موضوعات راحت و پایان نامه هایی با موضوعات دشوار و زمان بر یک میزان هزینه در نظر گرفته شود

    • جلسه دفاع از پایان نامه 

    در جلسه دفاع باید تمام تلاش ها و پژوهش های دانشجو به صورت کوتاه در حضور اساتید ارائه شود و تسلط حرف اول را می زند و دانشجو باید به بهترین شکل ممکن تحقیق خود را ارائه دهد و این جلسه،دانشجو باید آماده پاسخگویی به تمامی سوالات داوران و سایر دانشجویان را به صورت کاملا علمی داشته باشد.

    نحوه ی ارائه پاورپوینت از موضوعات پراهمیت دفاع است.و پاورپوینت باید حرفه ای باشد و ازمتن های خلاصه در آن استفاده شود و همچنین توضیحات باید تکمیل کننده متن ها باشد. استفاده از اشکال و تصاویر نیز تاثیر بسزایی در جلب توجه حاضران دارد.

    سخن پایانی

    انجام پایان نامه یکی از مواردی است که دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری برای فارغ التحصیلی به آن نیاز دارند. نگارش و تدوین پایان نامه دارای اصول و استانداردی است که باید رعایت شده و به طور صحیح انجام شود تا موفق با کسب رضایت اساتید داور شود. تیم متخصص کافه یادداشت با انجام پایان نامه ارشد روانشناسی در کنار شما عزیزان است تا به شما در انجام این امر مهم یاری رساند. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه ماندید، سپاسگزاریم!

    6 در مورد “انجام پایان نامه روانشناسی + مشاوره پایان نامه رایگان و ۲۴ ساعته”

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    انجام پایان نامه مدیریت
    پایان نامه

    انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

    طرح تفصیلی پایان نامه چیست؟ در چه مرحله‌ای از تحقیق باید آن را بنویسیم؟
    پایان نامه

    طرح تفصیلی پایان نامه چیست؟ + راهنمای تکمیلی

    مهلت تمدید دفاع پایان نامه چند ترم است؟
    پایان نامه

    مهلت تمدید دفاع پایان نامه چند ترم است؟ [سنوات ترم 4]

    نقش و اهمیت استاد راهنما در پایان نامه
    پایان نامه

    وظایف استاد راهنما در پایان نامه [مشاوره پایان نامه]

    شرایط اختیاری شدن پایان نامه ارشد چگونه است؟
    پایان نامه

    شرایط اختیاری شدن پایان نامه ارشد چگونه است؟

    روش جمع‌آوری داده‌ در انجام پایان‌نامه
    پایان نامه

    روشهای جمع‌آوری داده‌ و داده سازی پایان‌نامه در کافه یادداشت ارائه شد!

    پایان نامه

    تاثیر نمره پایان نامه ارشد در معدل کارشناسی چقدر است؟

    پایان نامه

    انواع پرسشنامه برای پایان نامه ارشد و دکتری + انجام پرسشنامه پایان نامه

    پروپوزال و پیش پروپوزال چه تفاوتی دارند؟
    پایان نامه

    تفاوت پروپوزال و با پیش پروپوزال + انجام پیش پروپوزال

    روش صحیح منبع نویسی پایان نامه
    پایان نامه

    منبع نویسی پایان نامه توسط کافه یادداشت ارائه شد!